BU BENİM ESERİM PROJE YARIŞMASINDA TÜRKİYE BİRİNCİSİ HATAY

- Hatay İl Milli Eğitim Müdürü Cafer Tulmaç, Türkiye'nin 81 ilinde ilköğretim öğrencilerine yönelik matematik ve fen bilimleri dalında düzenlenen ''Bu Benim Eserim'' adlı proje yarışmasında Hatay'ın 2010-2011 eğitim ve öğretim yılında Türkiye birincisi olduğunu belirtti.
BU BENİM ESERİM PROJE YARIŞMASINDA TÜRKİYE BİRİNCİSİ HATAY
Tulmaç, AA muhabirine yaptığı açıklamada, yarışmanın, Milli Eğitim Bakanlığı Eğitimi Araştırma ve Geliştirme Dairesi Başkanlığının, Bilimsel ve Sanatsal Araştırmaları Teşvik Projesi kapsamında TÜBİTAK ve Devlet Planlama Teşkilatının desteğiyle düzenlendiğini söyledi.
 
     
     Çocuklara yaratıcılık, entelektüellik ve gelecek perspektifi kazandırma açısından bu tür projelerin önemine değinen Tulmaç, yarışma sayesinde çocukların kendi beceri ve bilgileriyle keşfederek öğrendiklerini ifade ederek şöyle devam etti:
     ''Yarışma 2005-2006 öğretim yılından itibaren yapılmaktadır. Öğrencilerimizin ilgi istidat ve kabiliyet, kendine öz güvenini ortaya çıkaran bu proje yarışmasına İlimizde projeleriyle katılmaktadır. Bu proje katılımında 2008-2009 eğitim öğretim yılında 217 projeyle 26 sırada olan İlimiz, 2009-2010 eğitim öğretim yılında 2 bin 46 projeyle Türkiye üçüncüsü olmuş, 2010-2011 eğitim öğretim yılında ise 9 bin 218 projeyle Türkiye biricisi olmuştur.''
Beğendiniz mi?
Okunma
Kategori
Şehir
Dörtyol’da trafik kazası: 4 yaralı

Hatay’ın Dörtyol ilçesinde meydana gelen trafik kazasında 4 kişi yaralandı.

24 Haziran 2017 02:04
Küçük Sıla’yı maganda kurşunu hayattan kopardı

Hatay’ın Dörtyol ilçesinde evlerinin önünde oynarken kafasına isabet eden maganda kurşunuyla hayatını kaybeden 12 yaşındaki Sıla Önal toprağa verildi.

23 Haziran 2017 18:40
AGD PAYAS TEMSİLCİLİĞİ İFTARDA GÖNÜLLERİ BULUŞTURDU

Anadolu Gençlik Derneği (AGD) Payas Temsilciliği, düzenlediği iftar programıyla AGD’ye katkıda bulunan eski başkanları ve emeği geçen gönüldaşları bir araya getirdi.

23 Haziran 2017 00:00
BAŞKAN SAVAŞ, HBB YÖNETİCİLERİ İLE İFTAR SOFRASINDA BULUŞTU

11 ayın sultanı mübarek Ramazan ayı dolayısıyla Hatay Büyükşehir Belediyesi tarafından her yıl geleneksel olarak düzenlenen ‘HBB Yöneticileri İftar Yemeği’ bu yıl Harbiye Grand Boğaziçi Otel’in ev sahipliğinde gerçekleştirildi.

23 Haziran 2017 00:00
SAVAŞ MAĞDURLARI KOROSU’NDAN BAŞKAN SAVAŞ’A ZİYARET

Sar Yardımlaşma Derneği Başkan’ı Muhammed Kindavi ve HBB Savaş Mağdurları Korosu Hatay Büyükşehir Belediye Başkanı Doç. Dr. Lütfü Savaş’ı HATMEK’teki çalışma ofisinde ziyaret etti.

23 Haziran 2017 00:00
Cilvegözü’nden 118 bin kişi bayramlaşmak için Suriye’ye geçti

Ramazan Bayramını ülkesinde geçirmek isteyen Suriyelilerin Hatay’ın Reyhanlı ilçesindeki Cilvegözü Sınır Kapısı’ndan çıkışları bugün sona erdi. 1 Haziran’da başlayan çıkışlarda bugüne kadar 118 binin üzerinde Suriyeli ülkesine gitti.

23 Haziran 2017 15:54
BAŞKAN SAVAŞ MAZMAN MEDYA’NIN CANLI YAYIN KONUĞU OLACAK

Hatay Büyükşehir Belediye Başkanı Doç. Dr. Lütfü Savaş, 23 Haziran Cuma günü saat 17.00’da Mazman Medya Grup Radyolarının canlı yayın konuğu olarak gündeme dair gelişmeleri değerlendirecek.

23 Haziran 2017 00:00
Başkan Seyfi Dingil iftarda yetimlerle buluştu

İskenderun Belediye Başkanı Seyfi Dingil, iskelede düzenlenen iftar yemeğinde yetim çocuklarla bir araya geldi.

23 Haziran 2017 13:52
Payasspor 5 futbolcuyla sözleşme imzaladı

Spor Toto 3. Lig takımlarından Payasspor, iç ve dış transferde 5 futbolcuyla sözleşme imzaladı.

23 Haziran 2017 13:48
Hatay İskenderun’da şüpheli ölüm

Hatay’ın İskenderun ilçesi Düğünyurdu Mahallesi’nde bir kişi TOKİ inşaatının bulunduğu alanda ölü bulundu.

22 Haziran 2017 21:52
Dörtyol’da trafik kazası: 4 yaralı

Hatay’ın Dörtyol ilçesinde meydana gelen trafik kazasında 4 kişi yaralandı.

24 Haziran 2017 02:04
Küçük Sıla’yı maganda kurşunu hayattan kopardı

Hatay’ın Dörtyol ilçesinde evlerinin önünde oynarken kafasına isabet eden maganda kurşunuyla hayatını kaybeden 12 yaşındaki Sıla Önal toprağa verildi.

23 Haziran 2017 18:40
Payasspor 5 futbolcuyla sözleşme imzaladı

Spor Toto 3. Lig takımlarından Payasspor, iç ve dış transferde 5 futbolcuyla sözleşme imzaladı.

23 Haziran 2017 13:48
Başkan Seyfi Dingil iftarda yetimlerle buluştu

İskenderun Belediye Başkanı Seyfi Dingil, iskelede düzenlenen iftar yemeğinde yetim çocuklarla bir araya geldi.

23 Haziran 2017 13:52
Cilvegözü’nden 118 bin kişi bayramlaşmak için Suriye’ye geçti

Ramazan Bayramını ülkesinde geçirmek isteyen Suriyelilerin Hatay’ın Reyhanlı ilçesindeki Cilvegözü Sınır Kapısı’ndan çıkışları bugün sona erdi. 1 Haziran’da başlayan çıkışlarda bugüne kadar 118 binin üzerinde Suriyeli ülkesine gitti.

23 Haziran 2017 15:54