Anayasa değişikliği teklifinin 3. maddesi kabul edildi

TBMM Genel Kurulunda,anayasa değişikliği teklifinin 3. maddesi 341 oyla kabul edildi.
Anayasa değişikliği teklifinin 3. maddesi kabul edildi
TBMM Genel Kurulunda anayasa değişikliği teklifi görüşmeleri devam ediyor. 18 yaşa seçilme hakkı getiren 3. madde 139 ret oya karşılık 341 oyla kabul edildi.
TBMM Başkanvekili Ahmet Aydın’dan istatistiki bilgiler

ANKARA (İHA) – TBMM Başkanvekili Ahmet Aydın, ’’26. dönem 2. yasama yılında 290 kanun ve 34 meclis kararı kabul edilmiş, 2 Araştırma Komisyonu kurulmuştur’’ dedi.

27 Temmuz 2017 20:29
Genelkurmay Başkanı Akar, Hatay ve Şanlıurfa’da incelemelerde bulundu

Genelkurmay Başkanı Orgeneral Hulusi Akar, beraberinde Kara Kuvvetleri Komutanı Orgeneral Salih Zeki Çolak ile birlikte Hatay ve Şanlıurfa’da inceleme ve ziyaretlerde bulundu.

27 Temmuz 2017 20:27
Avrasya Tüneli’nde trafik sıkışıklığı devam ediyor

Avrupa yönünde trafik sıkışıklığının hala devam ettiğini açıkladı.

27 Temmuz 2017 20:01
TBMM İç Tüzüğü Genel Kurul’da kabul edildi

TBMM Genel Kurulunda, Meclis İç Tüzük Değişiklik Teklifi kabul edildi.

27 Temmuz 2017 19:59
Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın güven mektuplarını kabulü

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Meksika Büyükelçisi Bernardo Cordova Tello’yu ardından ise Rusya Büyükelçisi Aleksey V. Erkhov’u kabul etti. Kabullerde, Cumhurbaşkanı Erdoğan’a güven mektubu sunuldu.

27 Temmuz 2017 18:25
AK Parti’li Metiner’den CHP Grup Başkanvekili Altay’a

AK Parti İstanbul Milletvekili Mehmet Metiner, CHP Grup Başkanvekili Engin Altay’a, ’’Sayın Engin Altay, Sayın Cumhurbaşkanımızın aprona indikten sonra hangara saklandığını ispatlamaya çağırıyorum seni. İspatlarsan Türkiye toplumu huzurunda ilan ediyorum ben milletvekilliğinden istifa edeceğim ve siyasetten ebediyen ayrılacağım. Sen ispat etmezsen milletvekilliğini, siyaseti terk edeceğini açıklayabilir misin? Yüreğin yetiyorsa her haysiyetli insanın yaptığı gibi sana çağrıda bulunuyorum. İddian...

27 Temmuz 2017 16:58
İslam Ülkeleri Rektörleri Forumu Ankara Bildirgesi açıklandı

Yükseköğretim Kurulu (YÖK) Başkanı Prof. Dr. Yekta Saraç, “Mevlana Değişim Programı, Erasmus gibi uluslararası bir değişim programı oldu. Mevlana Değişim Programı Türkiye’nin bir markası haline geldi. Bu programın başarılı bir şekilde kurgulanması ve kendi kendine geliştirmesi yönünde attığımız adımların da önemli rolü oldu. Biz şimdi bir sonraki aşamada bu Mevlana Değişim Programı’nı hedef ülkelerle onların da bunun benzerlerini kendi ülkelerinde kurarak entegrasyonunu sağlayacağız" dedi....

27 Temmuz 2017 16:51
Kimlikli Kent Mobilyaları Fikir Tasarım Yarışması ödül töreni

Kimlikli Kent Mobilyaları Fikir Tasarım Yarışması ödülleri, düzenlenen törenle sahiplerini buldu.

27 Temmuz 2017 16:22
Patenci gençlerden trafikte tehlikeli oyun

Başkent’te patenci gençler, bir aracın arkasına tutunarak trafikte yolculuk yaptı. Saatte yaklaşık 50 kilometre hızla giden araca tutunan gençlerin tehlikeli oyunu yürekleri ağza getirdi.

27 Temmuz 2017 16:13
HDP Şırnak Milletvekili Faysal Sarıyıldız’ın milletvekilliği düşürüldü

Halkların Demokratik Partisi (HDP) Şırnak Milletvekilli Faysal Sarıyıldız’ın milletvekilliği düşürüldü.

27 Temmuz 2017 16:10
HATAY

FAZLASIYLA ALKIŞI HAKKEDEN ORGANİZASYON... Hatay'ı son günlerde maalesef hep olumsuz haber ve söylemler üzerinden tartışır olduk; hem biz yerel halk, hemde Türkiye geneli. Fakat hala insanımıza dair içimizdeki umutları diri tutacak şeylerin de yaşandığını görmek bizleri ziyadesiyle mutlu ediyor.

27 Temmuz 2017 11:09
Batuhan Yaşar:

İhlas Haber Ajansı ve TGRT Haber Ankara Temsilcisi Batuhan Yaşar, Türkiye Gazetesindeki köşesinde "Almanya ile yaşanan ’sert ilişki’ dönemi neden oldu, nasıl bu noktaya gelindi?", "BfV’den MİT’e yönelik bir hamle mi gelecek?", "Alman vakıfları ve yabancı STK’lar ile ilgili hangi kararlar alındı?", "Almanlar İncirlik’ten taşındı mı?" sorularına cevap aradı.

27 Temmuz 2017 09:00
ATO yönetiminden Başbakan Yardımcısı Işık’a

Ankara Ticaret Odası (ATO) Yönetim Kurulu Başkanı Gürsel Baran, yönetim kurulu üyeleriyle birlikte Başbakan Yardımcısı Fikri Işık’a "hayırlı olsun" ziyaretinde bulundu.

27 Temmuz 2017 10:04
AK Parti’li Metiner’den CHP Grup Başkanvekili Altay’a

AK Parti İstanbul Milletvekili Mehmet Metiner, CHP Grup Başkanvekili Engin Altay’a, ’’Sayın Engin Altay, Sayın Cumhurbaşkanımızın aprona indikten sonra hangara saklandığını ispatlamaya çağırıyorum seni. İspatlarsan Türkiye toplumu huzurunda ilan ediyorum ben milletvekilliğinden istifa edeceğim ve siyasetten ebediyen ayrılacağım. Sen ispat etmezsen milletvekilliğini, siyaseti terk edeceğini açıklayabilir misin? Yüreğin yetiyorsa her haysiyetli insanın yaptığı gibi sana çağrıda bulunuyorum. İddian...

27 Temmuz 2017 16:58
İki ayrı operasyonla 528 bin 851 TL değerinde sigara ve çay ele geçirildi

Gümrükler Muhafaza Genel Müdürlüğü Komuta Kontrol Merkezi koordinasyonunda Habur ve Gaziantep Gümrük Muhafaza Kaçakçılık ve İstihbarat Müdürlüklerince gerçekleştirilen iki ayrı operasyonda, gümrüklenmiş değeri toplam 528 bin 851 TL olan 70 bin 110 paket kaçak sigara ve 25 adet 400 gramlık paketler halinde kaçak çay ele geçirildi.

27 Temmuz 2017 10:02
Dikmen Caddesi’nde son tabaka asfalt serimi başladı

Ankara Büyükşehir Belediyesi, geçen yıl ilk tabakasını serdiği Dikmen Caddesi’nde, son tabaka olan modifiye (aşınma tabakası) asfalt sermeye başladı.

27 Temmuz 2017 14:27
Sahadan çekilen İranlı voleybolcuları Bakan Osman Aşkın Bak ikna etti

Samsun’da düzenlenen 2017 İşitme Engelliler Olimpiyatları’nda Türkiye ile İran arasında oynanan voleybol yarı final karşılaşması ilginç bir olaya sahne oldu. Karşılaşmanın dördüncü setinde hakem kararlarına itiraz eden ve sahadan çekilen İranlılar’ı Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak ikna ederek, karşılaşmanın devamını sağladı. Bir dönem Türk-İran İş Konseyi Yürütme Kurulu Üyesi olarak görev yapan Bakan Bak’ın Farsça bilgisi, İranlılar ile iletişim kurmasında ve ikna etmesinde etkili oldu.

27 Temmuz 2017 15:11
Türkiye iş dünyası Afrika ülkeleri büyükelçileriyle bir araya geldi

Türkiye Sanayici İş Kadınları ve İş Adamların Konfederasyonu Genel Başkanı Nezaket Emine Atasoy Afrika Birliğine üye 33 Afrika devletinin Ankara büyükelçisiyle bir araya gelerek, Türkiye-Afrika ülkeleri arasındaki ekonomik ve ticari ilişkiler hakkında fikir alışverişinde bulundu.

27 Temmuz 2017 12:29
AK Parti’li Türkeş:

AK Parti Ankara Milletvekili Tuğrul Türkeş, MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli ve eski Başbakan Ahmet Davutoğlu arasında geçen polemiğe işaret ederek, "Bu konuda ben bir açıklama yapmayacağım. Bir kere sarhoşların seviyesine inemem, bundan dolayı açıklama yapamam. İkincisi de o dönemde yapılanlarla ilgili sanıyorum ki partim beni savunacaktır" dedi.

27 Temmuz 2017 13:08
20 yaş ve üstü araçlarda MTV teşviki

Model yılı 1997 veya daha eski olan motorlu taşıtlarını 31 Aralık 2018 tarihine kadar kayıt ve tescillerinin silinmesi ve hurdaya çıkarılması için teslim eden kişiler adına hurdaya çıkarılan taşıta ilişkin olarak ödenmemiş MTV borcu, gecikme zammı, gecikme faizi, vergi cezaları ve idari para cezaları silinecek.

27 Temmuz 2017 03:54