Defne esnafı yine Karataş dedi

Defne Esnaf ve Sanatkarlar Odası Başkanlığı seçiminde esnafların tercihi Murat Karataş oldu.

Kongrede Karataş ile birlikte Sezgin Mansuroğlu ve Emrah Tatlı yarıştı. Seçimi beyaz liste ile kongrede aday olan mevcut başkan Murat Karataş kazandı.Kullanılan oyların sonucunda mevcut başkan Murat Karataş 469, sarı listeyle seçime giren Emrah Tatlı 81 ve mavi listeyle seçime giren Sezgin Mansuroğlu 368 oy aldı.Divan kurulu başkanlığını Hatay Esnaf ve Sanatkarları Odaları Birliği Başkanı Abdulkadir Teksöz’ün yaptığı kongreye Hatay Ticaret İl Müdürü Halit İmrek ve çok sayda esnaf katıldı.Karataş’ın yönetim kurulu şu isimlerden oluştu;Yönetim Kurulu asil liste: Mezyet Karateke, Hasan Eşki, Süleyman Sarıgül, Mehmet Kılıç, İbrahim Aslanyürek, Yücel Bostancı, Ali Marangoz, Cemil Ördek,Yönetim kurul yedek liste; Sevcan Kara, Ekrem Mirioğlu, Semir Karasu, Ali Kırkıcı Serdar Demir, Mihriban Bahçeci, İsmail Yurtseven, Cabire Demirel, Yılmaz Gümüşel Denetim kurulu asil liste; Çiğdem Karabulut, Özlem Uslu, Gökhan Akemoğlu Denetim kurulu yedek liste Muhammed Hazal Mersin, Fıdda Kırık, Süleyman Mansuroğlu.
Defne esnafı yine Karataş dedi haberi 14 Ocak 2022 17:23 tarihinde FirmaRehberim.com kaynak gösterilerek Yerel kategorisine, ilgili firma Defne Harbiye Esnaf Ve Küçük Sanatkarlar Odası adına Hatay / Defne muhabirimiz Mehmet Katırcıoğlu tarafından Esnaf ve Sanatkarlar Odası sektörüne eklenmiş olup  61 kişi tarafından okunmuş 0 kişi tarafından beğenilip 0 kişi tarafından beğenilmemiştir. İletişim Bilgileri için Lütfen Tıklayın!
Haberi Beğendiniz mi?
Okunma
Kategori
İlgili Sektör
Şehir
Defne esnafı yine Karataş dedi haberi, Hatay Defne Yerel Haberleri Hatay ili Defne ilçesi mahallesinde Yerel kategorisinde yer almakta olup 2022 yılı içerisinde 61 kişi tarafından ziyaret edilmiştir.
Defne+esnafı+yine+Karataş+dedi Haberin+Detayları+için+Tıklayın!
Bizi Beğendiysen Sayfanda Paylaş ve Oy Ver!
Defne esnafı yine Karataş dedi Haberin Detayları için Lütfen Tıklayın! Sayfasını Ben Beğendim. Size de Tavsiye Ederim! 22 Ocak 2022 Cumartesi 21:07 https://firmarehberim.com/haber/yerel/defne-esnafi-yine-karatas-dedi-275649 #Defne #esnafı #yine #Karataş #dedi #Haberin #Detayları #için #Lütfen #Tıklayın! #Defneesnafı #esnafıyine #yineKarataş #Karataşdedi #DefneesnafıyineKarataşdedi #HaberinDetayları #Detaylarıiçin #içinLütfen #LütfenTıklayın! #HaberinDetaylarıiçinLütfenTıklayın!

Güncel Son Yerel Haberleri

Vali Doğan, Karamağara Bölgesinde İncelemelerde Bulundu

Hatay Valisi Rahmi Doğan, deniz turizminin canlandırılması planlanan Karamağara bölgesinde incelemelerde bulundu.

Hatice Ekmekçi Defne Gazetesi | 17 Ocak 2022 15:56
Memur-Sen Hatay Yönetiminden Doğramacıya ziyaret

Hatay Eğitim Araştırma Hastanesi Başhekimi Prf. Dr.Yunus Doğramacı'ya Memur-Sen Hatay Yönetim olarak hayırlı olsun ziyaretinde bulunduk.

Hatice Ekmekçi Defne Gazetesi | 15 Ocak 2022 13:49
ATSO DAN ANKARA ZİYARETLERİ

Antakya Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı Hikmet Çinçin ve beraberindeki heyet Sanayi ve Teknoloji Bakan Yardımcısı Çetin Ali Dönmez’i makamında ziyaret ettiler.

Mehmet Katırcıoğlu | 15 Ocak 2022 13:35
HATAY DA MOBİLYACILARDAN 150 Milyon Dolarlık İHRACAAT

Antakya MOBSAN Kooperatifi Başkanı Hüseyin Doğru: - "Her geçen gün daha da üzerine bir şeyler katarak hem sektörümüze hem şehrimize ciddi katkılar sağlamayı planlıyoruz"

Mehmet Katırcıoğlu | 15 Ocak 2022 13:02
Bahçesine portakal dikmek isterken tesadüfen buldu

Arsuz ilçesinde, portakal bahçesinde bulunan 6. yüzyıla ait Kutsal Havariler Kilisesi'nin sürdürülen sezon kazısında bir kölenin azat edilmesinden sonra tanrıya teşekkür için yaptığı belirlenen mozaik gün yüzüne çıkarıldı.

Nejla Çetinoğlu | 15 Ocak 2022 12:55
HATOK-DER Etkinliklerde Hız Kesmiyor

Kurulduğu günden bu güne yaptığı başarılı çalışmaların yanı sıra sosyal sorumluluk projeleri ile de adından söz ettirmeyi başaran Hatay Özel Okul Öncesi Eğitim Kurumları Derneği, Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi işbirliğiyle “ Ağız ve Diş Sağlığı ” konulu bir çalışmaya daha imza attı.

Nejla Çetinoğlu | 15 Ocak 2022 12:48
Hatay Devleti Resmi Gazetesi Kitabı tanıtıldı

Basın İlan Kurumu (BİK) Yayınlarından çıkan, Prof. Dr. Zakir Avşar ve Doç. Dr. Mücahit Küçükyılmaz imzasıyla iki cilt olarak hazırlanan “Hatay Devleti Resmi Gazetesi” kitabının tanıtımı Hatay’da yapıldı.

Mehmet Katırcıoğlu | 15 Ocak 2022 12:20
ALİ KAVAK’TAN BAKANLARA ZİYARET

Türkiye Yaş Meyve Sebze İhracatçıları Birliği Sektörü Yönetim Kurulu Başkanı Ali Kavak ve beraberinde ki Yönetim Kurulu Üyeleri Ticaret Bakanı Mehmet Muş yanı sıra Tarım ve Orman Bakanı Bekir Pakdemirli’yi ziyaret ederek ihracat iş kolunda yaşanan sorunları anlattılar ve çözümler noktasında görüş alışverişinde bulundular.

Mehmet Katırcıoğlu | 15 Ocak 2022 12:07
Pera Kitapevi’nden Anlamlı Etkinlik

Mimdo’nun Aradığı Pantomim Çocuk Oyunu Pera Kitapevinde ücretsiz sahnelendi.

İkan Alkan Düşyolu | 15 Ocak 2022 11:44
50 MİLYON EURO LUK SEUP PROJESİ HATAY DA TANITILDI

Milli Eğitim Bakanlığı’nın (MEB) ülke genelinde belirlediği 8 Pilot İl’den biri olan ilimiz Hatay’da başlatılan, kısa adı SEUP olan Sosyal Ekonomik Uyum Projesi sayesinde, ilimizdeki Suriyeli gençlerin ve öğrencilerin Meslek Liselerine kanalize edilerek üretime katkıda bulunmalarına çalışılıyor.

Mehmet Katırcıoğlu | 15 Ocak 2022 11:18
Defne Esnafı Yine Karataş Dedi Haberi için Talep, Öneri ve Şikayetlerinizi Bize Lütfen Bildirin!
Defne Esnafı Yine Karataş Dedi için Sıkça Sorulan Sorular
Defne Esnafı Yine Karataş Dedi En Gücel Haberler
Defne Esnafı Yine Karataş Dedi Türkiye'de Hangi Bölgede Hizmet Veriyor?
Defne Esnafı Yine Karataş Dedi Firma Rehberi Nerde?
Defne Esnafı Yine Karataş Dedi Ücretsiz Haber Nasıl Eklenir?
Defne Esnafı Yine Karataş Dedi Haber Hangi Tarihte Eklemiştir?
Defne Esnafı Yine Karataş Dedi En Popüler Haber Listesi Nerede?
Defne Esnafı Yine Karataş Dedi Haberi İle Nasıl İletişim Kurabilirim?
Defne Esnafı Yine Karataş Dedi İçin Yapılan Son Dakika Haberleri Varmı?
Defne Esnafı Yine Karataş Dedi Sayfasına Kaç Yıldız Puan Verilmiş, Nasıl Yıldız Puan Verebilirim?
Defne Esnafı Yine Karataş Dedi Son Güncellemeleri Neler?
Defne Esnafı Yine Karataş Dedi Sosyal Medya Hesapları, Facebook, İnstagram, Twitter, YouTube Sayfaları Nelerdir?
Defne Esnafı Yine Karataş Dedi Google, Yandex, Bing, Yahoo Arama motorlarından Ne Kadar Ziyaret Ediliyor?
Defne Esnafı Yine Karataş Dedi Sayfamız Google, Yandex, Bing, Yahoo Arama Motorları Sıralamasında Kaçıncı Sırada?