Halepliler için yardım çadırı kurdular

Yardımeli Derneği Malatya Şubesi Haleplilere yardım toplamak için yardım çadırı kurdular.
Halepliler için yardım çadırı kurdular
Yardımeli Derneği Malatya Şubesi Haleplilere yardım toplamak için Emekliler Parkın da yardım çadırı kurdu. Yardım çadırı hakkında bilgi veren Yardımeli Derneği Malatya Şube Başkanı Nihat Karadeniz, hangi coğrafyada dünyanın neresinde olursa olsun dil din ırk mezhep ayrımı gözetmeksizin başlattıkları yardım seferberliğinin devam ettiğini söyledi.
Karadeniz, "Yapmış olduğunu bütün bu iyilikler neticesinde onların dünyasını mamur ederken onlarda sizin ahiretinize yardım ediyor. Yurtlarından çıkartılan, özgürlükleri ihlal edilen, öldürülen Halep ve çevresindeki mazlumlar ayrıca kendi şehrimizde yaşayan mazlumların ve muhacirlerin sıkıntılarını giderebilmek için Yardım Eli Derneği olarak kurduğumuz bu çadırda Malatyalı kardeşlerimizden yardım bekliyoruz”şeklinde konuştu.
Halepliler için yardım çadırı kurdular haberi 12 Ocak 2017 13:15 tarihinde firmarehberim.com kaynak gösterilerek Yerel kategorisine Malatya muhabirimiz Erkan Mutlu İnan adına  tarafından  210 kişi tarafından okunmuş 0 kişi tarafından beğenilip 0 kişi tarafından da beğenilmemiştir.

Malatya Firma Rehberi Firmanı Ücretsiz Ekle
Malatya Temsilcimiz olun Ek Geliriniz Olsun
Malatya Radyoları Canlı Radyo Dinle
Malatya İlanları Ücretsiz İlan Ekle
Malatya Yemek Tariflerini Ekle
Beğendiniz mi?
Okunma
Kategori
Şehir
Dereköy Mahallesine Kültür Merkezi açıldı

Hekimhan’a bağlı Dereköy Mahallesine Hekimhan Belediyesi ve Dereköy Köyü Kültür ve Dayanışma Derneği tarafından ortaklaşa olarak Çok Amaçlı Kültür Merkezi açıldı.

28 Haziran 2017 11:26
Malatya’da 76 sanıklı darbe girişimi davası devam ediyor

Malatya’da 15 Temmuz darbe kalkışmasına ilişkin görülen davada sanıkların yargılanmalarına devam ediliyor.

28 Haziran 2017 10:21
Malatya’da korkutan yangın

Malatya’da bir evin odunluk kısmında başlayan yangın, maddi hasara neden olurken itfaiye sokağa park eden araçlar nedeniyle yangına müdahalede zorluk çekti.

27 Haziran 2017 18:59
Darende futbola ve yayla şenliklerine hazır

Kısa adı MİDİDER olan Malatya İli Darende İlçesi Çevre Köyleri Yardımlaşma Derneği geleneksel futbol turnuvası ve yayla pilav şenlikleri hazırlıklarını tamamladı.

27 Haziran 2017 17:41
550 yetim ve muhtaç çocuğa kıyafet

Anadolu Halk Barış Platformu Malatya gönüllüleri tarafından ‘Çocuklar gülsün diye’ projesi kapsamında 550 yetim ve muhtaç çocuğa kıyafet yardımında bulunuldu.

27 Haziran 2017 16:59
33 Yıl sonra bayramda buluştular

Malatya’nın Doğanşehir ilçesinde düzenlenen bayramlaşma programında 33 yıl sonra bir araya gelenler geçmişi yad etti.

27 Haziran 2017 16:54
Bakan Tüfenkci güvenlik güçleri ile bayramlaştı

Gümrük ve Ticaret Bakanı Bülent Tüfenkci, Ramazan Bayramı’nın 3. gününde güvenlik güçleri ile bayramlaştı.

27 Haziran 2017 16:40
Pütürge Belediye Başkanı Mehmet Polat:

Pütürge Belediye Başkanı Mehmet Polat, Ramazan Bayramı dolayısıyla kendisini ziyaret eden Pütürge Aktarla Köy Derneği yetkililerine, şeker yerine kayısı ikram etti.

27 Haziran 2017 14:34
Malatya’da darbe girişimi davasına devam edilecek

Malatya’da 15 Temmuz darbe girişimine ilişkin görülen davaya yarın devam edilecek.

27 Haziran 2017 13:12
Kayısı üreticilerinde çözüm bitmiyor

Malatya’da üreticiler kayısısını daha yüksek fiyattan satmak için şehirlerarası yolların kenarlarına tezgah açtılar.

27 Haziran 2017 09:41
Malatya’da darbe girişimi davasına devam edilecek

Malatya’da 15 Temmuz darbe girişimine ilişkin görülen davaya yarın devam edilecek.

27 Haziran 2017 13:12
33 Yıl sonra bayramda buluştular

Malatya’nın Doğanşehir ilçesinde düzenlenen bayramlaşma programında 33 yıl sonra bir araya gelenler geçmişi yad etti.

27 Haziran 2017 16:54
550 yetim ve muhtaç çocuğa kıyafet

Anadolu Halk Barış Platformu Malatya gönüllüleri tarafından ‘Çocuklar gülsün diye’ projesi kapsamında 550 yetim ve muhtaç çocuğa kıyafet yardımında bulunuldu.

27 Haziran 2017 16:59
Malatya’da korkutan yangın

Malatya’da bir evin odunluk kısmında başlayan yangın, maddi hasara neden olurken itfaiye sokağa park eden araçlar nedeniyle yangına müdahalede zorluk çekti.

27 Haziran 2017 18:59
Darende futbola ve yayla şenliklerine hazır

Kısa adı MİDİDER olan Malatya İli Darende İlçesi Çevre Köyleri Yardımlaşma Derneği geleneksel futbol turnuvası ve yayla pilav şenlikleri hazırlıklarını tamamladı.

27 Haziran 2017 17:41
Pütürge Belediye Başkanı Mehmet Polat:

Pütürge Belediye Başkanı Mehmet Polat, Ramazan Bayramı dolayısıyla kendisini ziyaret eden Pütürge Aktarla Köy Derneği yetkililerine, şeker yerine kayısı ikram etti.

27 Haziran 2017 14:34
Bakan Tüfenkci güvenlik güçleri ile bayramlaştı

Gümrük ve Ticaret Bakanı Bülent Tüfenkci, Ramazan Bayramı’nın 3. gününde güvenlik güçleri ile bayramlaştı.

27 Haziran 2017 16:40
Malatya’da 76 sanıklı darbe girişimi davası devam ediyor

Malatya’da 15 Temmuz darbe kalkışmasına ilişkin görülen davada sanıkların yargılanmalarına devam ediliyor.

28 Haziran 2017 10:21
Dereköy Mahallesine Kültür Merkezi açıldı

Hekimhan’a bağlı Dereköy Mahallesine Hekimhan Belediyesi ve Dereköy Köyü Kültür ve Dayanışma Derneği tarafından ortaklaşa olarak Çok Amaçlı Kültür Merkezi açıldı.

28 Haziran 2017 11:26