Son Dakika Sağlık Haberleri

Bizi Beğendiysen Sayfanda Paylaş ve Oy Ver!
Son Dakika Sağlık Haberleri Sayfasını Ben Beğendim. Size de Tavsiye Ederim! 03 Ekim 2022 Pazartesi 20:13 https://firmarehberim.com/haberler/saglik/143252-hastanelerde-yapilan-bazi-islemler-guzellik-salonlarinda-da-uygulanacak #Son #Dakika #Sağlık #Haberleri #SonDakika #DakikaSağlık #SağlıkHaberleri #SonDakikaSağlıkHaberleri

Son Dakika Sağlık Haberleri

Sağlıkçılar Hak Arayışında

Doktorlar ve sağlık personeli, dün özlük sosyal hakları için işbaşı yapmadı. Acil vakalar harici dün ASM’ler ile devlet hastanelerinde işler durdu, poliklinikler yapılmadı.

Hatice Ekmekçi Defne Gazetesi | 17 Haziran 2022 13:29
RESÜSİTASYON SEMPOZYUMU HATAY’DA DÜZENLENİYOR

Acil Tıp Teknisyenleri ve Teknikerleri Derneği,Hatay İl Sağlık Müdürlüğü ve Mustafa Kemal Üniversitesi işbirliği ile Türkiye’nin en etkili Resüsitayon ( Yeniden Canlandırma) Sempozyumu olan 8. Hastane Öncesi Acil Sağlık Hizmetlerinde Resüsitasyon Sempozyumu RESÜSİST 2022 Hatay’da düzenleniyor.

Hatice Ekmekçi Defne Gazetesi | 12 Mayıs 2022 16:59
Aile Sağlığı Merkezi Temel Atma Töreni Gerçekleştirildi

Hatay Valisi Rahmi Doğan, hayırsever iş insanı Yaşar Niziplioğlu'nun katkılarıyla İskenderun ilçemizin Kurtuluş mahallesinde yaptırılacak olan Gülay Niziplioğlu Aile Sağlığı Merkezi'nin temel atma törenine katıldı.

Nejla Çetinoğlu | 17 Ocak 2022 15:43
İl Sağlık Müdürü Hampolat tan 112 Acile ziyaret

112 Komuta Kontrol Merkezi ve Antakya 15 No’lu Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu’nu ziyaret eden İl Sağlık Müdürü Dr. Mustafa Hambolat, vatandaşlardan gelen ve ekiplere yönlendirilen çağrıları değerlendirdi.

Gamze Kumlu Melodi Radyo | 11 Aralık 2021 14:32
Pera Psikoloji ve Danışmanlık Merkezi

Psikolojik Danışman, Psikolog, Terapi, Psikoloji

| 29 Kasım 2021 20:01
MEME KANSERİ FARKINDALIĞINI ARTIRICI EĞİTİM

Antakya Defne Rotary Kulübü Başkanı Dr. Selda Bağdadioğlu, Dünya Sağlık Örgütü tarafından 2004 yılından bu yana meme kanserinde erken teşhisinin önemi ve meme kanseri farkındalığının vurgulanması amacıyla 01-31 Ekim Ayı Meme Kanseri Bilinçlendirme ve Farkındalık Ayı olarak belirlendiğini söyledi.

Hatice Ekmekçi Defne Gazetesi | 26 Ekim 2021 16:11
Samandağ devlet hastanesinde halkın mahremiyetini hiçe sayan uygulama

Kısa adı BASK olan Bağımsız Kamu Görevlileri Sendikaları Konfederasyonu Hatay İl Temsilcisi Abdullah GÜL " Samandağ Devlet Hastanesinde EKG çekim işleminin bayan hastalara hasta haklarına aykırı olmasına rağmen erkek personele çektirilmesi Samandağ halkına yapılan zulüm ve kanunsuzlukla ilgili yaptığımız açıklamamın ardından anında çözüm geldi." dedi

Hatice Ekmekçi Defne Gazetesi | 23 Ekim 2021 11:01
Aşı Hayat Kurtarır

Hatay Tabip Odası (HTO) Başkanı Dr. Sadık Nazik, geldiğimiz aşamada pandemi ile mücadelenin en önemli unsurunun aşı tereddüdünü yok etmek olduğunu söyledi, “Aşı Hayat Kurtarır” mesajını verdi.

Hatice Ekmekçi Defne Gazetesi | 25 Eylül 2021 16:11
Aile Sağlığı Merkezi Protokolü İmzalandı

Hatay Valisi Rahmi Doğan başkanlığında, Dörtyol İlçemize bağlı Yeniyurt Mahallesi’nde yapılması planlanan Aile Sağlığı Merkezi (ASM) yapım protokolü imza töreni gerçekleştirildi.

Hatice Ekmekçi Defne Gazetesi | 24 Ağustos 2021 13:05
KURBAN BAYRAMI ve BESLENME

Kurban Bayramının yaklaşmasıyla beraber evlerde bayram sofraları için hazırlıklar da yavaş yavaş başlıyor.

Nejla Çetinoğlu | 19 Temmuz 2021 13:21
Son eklenen Sağlık haberleri, en güncel Sağlık haberleri
Son Dakika Sağlık Haberleri Talep, Öneri ve Şikayetlerinizi Bize Lütfen Bildirin!
Son Dakika Sağlık Haberleri için Sıkça Sorulan Sorular
Son Dakika Sağlık Haberleri Hangi Hizmetleri Sunuyor?
Son Dakika Sağlık Haberleri Web Site Adresleri Nedir?
Son Dakika Sağlık Haberleri e-mail e-posta Adresleri Nedir?
Son Dakika Sağlık Haberleri Yol Tarifi Ne, Nasıl Gidilir?
Son Dakika Sağlık Haberleri Nasıl İletişim Kurabilirim, İletişim Bilgileri Nelerdir?
Son Dakika Sağlık Haberleri Firmaları Şirketleri Listesi?
Son Dakika Sağlık Haberleri Fotoğrafları, Resimleri Nerde?
Son Dakika Sağlık Haberleri Son Eklenen, En Güncel, En İyi Haberleri Nerde?
Son Dakika Sağlık Haberleri Markası, Modelleri, Çeşitleri Nelerdir?