Son Dakika Yerel Haberleri

Bizi Beğendiysen Sayfanda Paylaş ve Oy Ver!
Son Dakika Yerel Haberleri Sayfasını Ben Beğendim. Size de Tavsiye Ederim! 28 Eylül 2022 Çarşamba 05:12 https://firmarehberim.com/haberler/yerel/143213-bilincli-aileler-zeka-oyunlarini-tercih-ediyor #Son #Dakika #Yerel #Haberleri #SonDakika #DakikaYerel #YerelHaberleri #SonDakikaYerelHaberleri

Son Dakika Yerel Haberleri

BAŞKAN YEŞİLDAL’DAN DEFNE HASTANESİ İÇİN YER ÖNERİSİ

AK Parti Hatay İl Başkanı Adem Yeşildal, Defne ilçesine yapılacak hastane yeri konusunda öneride bulundu.

Hatice Ekmekçi Defne Gazetesi | 13 Eylül 2022 17:32
ÇALIŞKAN’DAN SOSYAL MEDYA UYARISI

Hayatımızın parçası haline dönüşen sosyal medyanın kullanımında zaman zaman sıkıntılar yaşandığını ifade eden ilahiyatçı, yazar Doç. Dr. Necmettin Çalışkan, “Değerlerimizin itibarsızlaştırılması, dejenerasyona uğraması kamuoyundan sistematik şekilde devam ediyor.

Mehmet Katırcıoğlu | 13 Eylül 2022 17:23
BAŞKAN TEKSÖZ’DEN DAVET

Bu yıl 13-18 Eylül 2022 tarihleri arasında Hatay Valiliği 35’incisi kutlanacak olan Ahilik Kültürü Haftası etkinliklerine Hatay halkını ve esnafını davet eden HESOB Başkanı Abdulkadir Teksöz, “14 Eylül Çarşamba günü Saat 10.00’da Payas ilçemizde Sokullu Mehmet Paşa Külliyesi’nde gerçekleştireceğimiz 35. Ahilik Haftası törenimize esnaf ve sanatkarlarımız başta olmak üzere tüm Hatay halkımız davetlidir.” dedi.

Hatice Ekmekçi Defne Gazetesi | 13 Eylül 2022 17:00
İSDEMİR’E TEBRİK PLAKETİ

İstanbul Sanayi Odası tarafından tespit edilen kriterler çerçevesinde Türkiye’nin ilk 500 Büyük Sanayi Kuruluşu listesine girmeyi başaran, bölgemiz demir çelik sektörünün lider ve lokomotif kuruluşu OYAK Maden Metalürji şirketlerinden biri olan İsdemir A.Ş.’ye elde ettiği başarılardan dolayı İskenderun Ticaret ve Sanayi Odası ile Dörtyol Ticaret ve Sanayi Odası tarafından tebrik plaketi takdim edildi.

Mehmet Katırcıoğlu | 29 Temmuz 2022 19:17
Yaş meyve sebze ihracatına Akdeniz damgası

Akdeniz Yaş Meyve Sebze İhracatçıları Birliği Yönetim Kurulu Başkanı Ferhat Gürüz, 2022 yılının ilk yarısında Türkiye’nin yaş meyve ve sebze ihracatının 1,45 milyar dolar düzeyine ulaştığını, bu satışa Akdeniz Bölgesi’nin yüzde 46 oranında destek verdiğini açıkladı.

Mehmet Katırcıoğlu | 29 Temmuz 2022 19:03
Deprem öldürmez ihmal öldürür

Jeoloji Mühendisleri Odası Hatay İl Temsilcisi Rasim Can, 300 yıldan bu yana suskun olan ve enerji depolayan Doğu Anadolu Fay Zonunun harekete geçtiğini duyurarak olası büyük bir yıkıcı deprem uyarısı yaptı.

Hatice Ekmekçi Defne Gazetesi | 29 Temmuz 2022 17:57
İl Koordinasyon ve Değerlendirme Toplantısı Gerçekleşti

Hatay Valisi Rahmi Doğan başkanlığında, "İl Koordinasyon ve Değerlendirme" toplantısı gerçekleştirildi.

Mehmet Katırcıoğlu | 29 Temmuz 2022 17:05
ADD YÖNETİM KURULU HATAY’DA TOPLANDI

Atatürkçü Düşünce Derneği yönetim kurulu üyeleri, Genel Yönetim Kurulu Toplantısını yapmak için Hatay’a geldi.

Hatice Ekmekçi Defne Gazetesi | 29 Temmuz 2022 15:34
ÜZGÜNÜZ KIRGINIZ KIZGINIZ YASTAYIZ

Kırıkhan ilçesi Beyazıt Bestami Türbesi dolaylarında gönüllü hayvanseverlerin baktığı 12 yavru sokak köpeğinin 1’i yakılarak, 4’ü taşla ezilerek öldürülmesi olayına tepkiler sürüyor.

Nejla Çetinoğlu | 28 Temmuz 2022 22:02
YAYMAN “GAZETECİLERİMİZİN DERDİ BİZİM DERDİMİZDİR

AK Parti Hatay Milletvekili Hüseyin Yayman Kırıkhan’ da Hatay Basını ile buluştu.

Nejla Çetinoğlu | 28 Temmuz 2022 20:08
Son eklenen Yerel haberleri, en güncel Yerel haberleri
Son Dakika Yerel Haberleri Talep, Öneri ve Şikayetlerinizi Bize Lütfen Bildirin!
Son Dakika Yerel Haberleri için Sıkça Sorulan Sorular
Son Dakika Yerel Haberleri Hangi Hizmetleri Sunuyor?
Son Dakika Yerel Haberleri Web Site Adresleri Nedir?
Son Dakika Yerel Haberleri e-mail e-posta Adresleri Nedir?
Son Dakika Yerel Haberleri Yol Tarifi Ne, Nasıl Gidilir?
Son Dakika Yerel Haberleri Nasıl İletişim Kurabilirim, İletişim Bilgileri Nelerdir?
Son Dakika Yerel Haberleri Firmaları Şirketleri Listesi?
Son Dakika Yerel Haberleri Fotoğrafları, Resimleri Nerde?
Son Dakika Yerel Haberleri Son Eklenen, En Güncel, En İyi Haberleri Nerde?
Son Dakika Yerel Haberleri Markası, Modelleri, Çeşitleri Nelerdir?